sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Ar fi prea simplu,dar nu e !

   Pretind ca o sa uit,ca nu voi mai reciti conversatiile vechi,ca voi sterge toate pozele cu el,ca ii voi sterge numarul din telefon,ca  ii voi respinge apelurile ,mesajele si revederile.Spun ca nu-mi pasa,ca am obosit si ca m-am plictisit sa astept..ca-l detest,ca ma face sa sufar,ca orice ar face nu ma intereseaza si nu-l voi mai astepta cu bratele deschise nicicand.Dar,adevarul e ca inima o ia razna cand ii pronunt numele.Ca mi se inlacrimeaza ochii doar auzandu-i pe altii povestindu-si trairile ,stiind ca vorbele lor imi aduc aminte de el,ca oricat as vrea sa pot povesti si eu,nu-mi permit,ca ma fortez sa nu deschid gura stiind ca amintirile cu el,nu aduc doar fericire ,ci si durere.Adevarul e ca oricat as incerca sa trec peste el,imi bantuie amintirile si creierul. Ca-l port in minte si-n inima.Adevarul e ca oricate barfe as auzi despre el,fie ele zvonuri sau nu,refuz sa le cred. Refuz sa cred ca el este asa.
Dar ,iubirea nu trece intr-o secunda.Nu putem pune capul pe perna sperand ca a doua zi "ne va trece".Nu ne putem ineca in bautura.Nu putem sa ne facem o baie fierbinte si sa bem un ceai,de parca totul ar fi o boala.Nu este o raceala si nu trece cu antibiotice.Nu pocnim din degete si uitam.Ar fi prea simplu sa fie asa.

6 comentarii:

  1. Cunosc sentimentul. Nu poti decat sa traiesti in continuare si sa speri ca in timp, sentimentul acesta va disparea.
    Te imbratisez! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ar fi prea simplu ...dar din pacate nu se uita atat de repede pe cat vrem sau poate ca nici nu vrem asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai primit ceva de la mine aici --> http://journal-of-soul.blogspot.ro/2013/12/leapsa-craciunului.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Si iubirea trece, in timp, daca nu e incalzita, dar uneori poti suferi asa mult timp pana sa treaca.Dar stii ce se spune ca iubirea se vindeca prin altcineva. Sper sa gasesti acea persoana speciala care sa te iubeasca si tu la randul tau sa o iubesti.

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate