joi, 10 noiembrie 2011

Life live,Have fun

    Zambitoare ,tot mereu zambitoare.
    Bun venit in lumea mea!Aici toti idiotii zambesc si au fata umana .In orasul asta poti vinde orice.Poti inlatura palidele umbre din oglinzi si poti bantui straziile in pustietatea noptii fara a ti se intampla nimic.In fiecare dimineata moartea iti va fi inchisa intr-un plic .Vei vedea cum esti privit precum un extraterestru si plin de tupeu privirea ta se va regasi in multe alte locuri.Te vei putea refugia intr-un colt de perete gandindu-te la mine.Ca sa nu  te superi nu iti voi cere nimic la schimb doar...distreaza-te.
In fiecare zi ratata vei simti cum vei fi prada unei custi fara soare...si tu stii.In fiecare dimineata vei citi pe fata ta aceasi greata ca pana acum.Ei bine ,oricat de mult ti-ai dori ca toate acele lucruri sa i-a sfarsit vei folosi aceleasi sentimente ciudate pentru a te face sa te simti puternic.Imi pare rau.Nu vei putea fi inlocuit.Sunt clipele reale la care tu visai acum ceva timp.Nu voi ezita niciodata sa iti dau mai mult din ce tu mi-ai cerut.In cazul in care nu sti viata merita traita.
In lumea asta totul va fi bine.Fara haos,fara ore fixe,fara stres,fara mine,fara isterici,fara ganduri,fara sentimente,fara fumuri de tigari,fara planuri...fara dimineti calme.Orasul asta te va taxa de fiecare data cand vei vrea pasiune si din bucati de plaja se va cladi un oras in care toti oamenii zambesc.Aici vei invata sa traiesti pe o strada desenata de un copil.Dar nimeni nu zambeste!
   Nu te-ai plictisit de deja-vu-ul asta ?

9 comentarii:

  1. Meritam sa ne traim viata!Buna sau rea,e a noastra!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu avem de ales...trebuie sa o traim indif cum e ea:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Viata merita traita..asa cum o fi ea.

    RăspundețiȘtergere
  4. fiecare zi incepe sa devina o copie a zilei de ieri...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Eu::)
    @Emma:Cu siguranta ai dreptate!
    @Raisa:Da:P
    @Nymphetamine:am observat si eu de la un timp asta::|

    RăspundețiȘtergere
  6. Devine deja-vu, dar poate ca undeva in viitor vom invata cum sa il invingem!

    RăspundețiȘtergere
  7. pentru mine fiecare zi e la fel...:|
    frumosa postarea. apropo scuza`ma nu prea ti`am mai dat comentarii desii iti citesc postarile.timpul asta si scoala ma omoara!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Denisaaa,stai linistita.Nu este nici'o problema.De asemenea si eu imi cer scuze,sunt in aceeasi situatie ca si tine.

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate