duminică, 19 august 2012

Parte dintr-un nimic





punct.punct.punct.=sfarsit.
linie.linie.linie.linie(pe orizontala)=continuitate.
eu.eu.eu.eu=nimic
tu.tu.tu.tu=o parte dintr-un nimic

22 de comentarii:

  1. Nu-i adevarat tu esti foarte speciala asa in felul tau si sunt sigura ca orice ar fi o sa treaca,don't give up! :o3 :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesantă idee,deşi nu mi se pare că eşti un nimic,nimicul este nimic iar tu eşti un om!

    RăspundețiȘtergere
  3. Heii, cu siguranta insemni totul pentru cineva anume:). Esti o parte din blogosfera la urma urmei - o parte ESENTIALA!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. Desi si eu m-am gandit ca sunt un nimic stiu ca pana la urma suntem ceva,poate nu ceva maret,dar suntem...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect.Suntem.Dar m-as bucura daca si ceilalti ne-ar privi ca fiind ceva,orice.

      Ștergere
  5. Nimicul nu există, iar tu exişti, eşti o particulă mică în Univers, dar eşti o particulă care îl face mai frumos. -
    Nu uita că mereu e loc de mai rău cum e şi de mai bine, aşa că nu te lăsa bătută orice ar fi şi caută partea ta de mai bine. Big hug de la sora ta mai mare.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. el.el.el=parte dintr.un nimic exact de azi..

    RăspundețiȘtergere
  7. No,you are a very special person,trust me!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nimic?
    Eu as zice el.el.el = parte dintr-o floare :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vaiii :x Comentariul tau chiar m-a facut sa zambesc :">

      Ștergere
  9. Va veni o zi in care tu vei fi TOTUL pentru un NIMENI.Fii puternica.In rest...ai grija de tine.Te astept cu drag si pe la mine. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricat de nimic ai parea in ochii cuiva, in ochii persoanelor cu adevarat importante esti cineva special.

      Ștergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate