sâmbătă, 24 noiembrie 2012

“Da,cum vrei.”


     Vreau sa asculti si tu lipsa rasului meu.De fapt ,cred ca este prea devreme sa-mi simti lipsa..Pentru tine este bine asa ,nu?Da,da,si pentru mine..Cred !Si daca nu ar fi asa ,ce ?!Stiu ca probabil ma faci raspunzatoare de felul in care relatia noastra s-a terminat,dar cu ce schimba asta ?Nu va schimba cu nimic noaptea trecuta nedormita,nu va schimba cu nimic tremuratul si lacrimile mele din momentul in care mi-ai spus “da ,cum vrei.”Si de fapt cuvintele astea fac diferenta,iar cuvintele mele de cele mai multe ori au mai mult de doua intelesuri atunci cand ai fost prin preajma.Ai sa negi ca de fapt “m-ai rugat ”sa ne despartim?M-ai rugat prin nepasarea,prin certuri si prin faptul ca faceai tot ce puteai ca sa ma faci sa ma simt in plus in viata ta.Ai sa minti spunandu-mi ca nu te machina ca acum,dupa despartirea noastra,mai mult ca probabil voi trece peste ?Ai sa negi ca simti frustrare,poate chiar si resentiment ca totul nu a fost asa cum am vrut noi pentru ca am trait o aparenta minciuna?Ai sa negi pentru ca de fapt ma judeci ca am orgoliul la fel de mare ca tine?Poti sa-mi spui ca nu simti nici macar placere si satisfacere ca si tu m-ai facut sa sufar ,desi ai promis ca nu o vei face ?Poate gresesc..poate sunt aspra cu tine tocmai pentru ca acum sunt nervoasa si trista.
   Ce neg eu ?Neg ca am putut crede ca totul va fi de durata.Neg ca incepusem sa ma atasez de tine si ca as fi fost hotarata sa renuntat la cap-mare pentru tine.Refuz sa cred asta.Ti-am infirmat si tie asta.Si ,Doamne,totusi iti scriu atat de mult ,desi nu meriti.O fac poate pentru ca in 2 luni de zile nu am scris despre tine,poate pentru ca sunt plictisita si somnoroasa,pentru ca mi-ar face placere  sa scriu si despre partile tale bune,insa acum ma rezum prin a-ti spune ca m-ai dezamagit..si cand te gandesti ca acum 2 zile imi lipseai atat de tare..
  Si sti ce mai neg ?Neg sa cred ca zilele trecute erai sincer.De ce ?Adica..Stim amundoi ca scoala ne-a ocupat cam tot timpul..timp in care nu ne-am putut vedea,timp in care am simtit cum totul se raceste.Probabil ca trebuie sa cred ca ,acolo,undeva,m-ai placut si ca ai fost topit dupa mine.Dar,nu..cred ca m-ai placut,insa nu cred ca tineai cu adevarat la mine.Sper ca acum ,vei putea face pe omul fericit,daca intr-adevar te face asta mai fericit,mai linistit ..Sau poate nici tu nu sti ce ai simtit cu adevarat.


Pentru ca vezi tu,Octavian?Daca as incerca sa spun ceva..as incepe sa plang..

15 comentarii:

  1. Dacă el a spus asta,înseamnă că nu te-a iubit niciodată.Sincer,eu cred că nu merită să fi tristă pentru un băiat căruia nu-i pasă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, nu imi vine sa cred.
    Ce ai scris tu acolo, e exact situatia mea cu iubitul meu.. ma rog .fostul.Eu cred ca ,chiar daca se merita sau nu sa fii trista pentru un baiat, toate o facem.:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Un profund sentiment de tristete...

    RăspundețiȘtergere
  4. E prea trist,peste tot unde ma uit numai tristete,si-mi pare rau,in mod involuntar,de toata tristetea asta prezenta la fiecare din noi...
    Pups:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Indepartarile ranesc la fel si confuziile si desi poate este putin timp ,noi punem suflet mereu...Sper sa fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Atat de intense aceste trairi, ai redat totul perfect.
    Ai grija de sufletul tau draga mea:X

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate