marți, 1 ianuarie 2013

Try to breathe.


Inca n-am reusit sa aflu ce bucata din mine a fost fisurata de mi-a crapat trupul...


Nu conteaza asta.

Pentru o prima data,tot ceea ce conteaza sunt eu-mai bine aici,intinsa printre bucatiile de sticla ,rostogolindu-mi-se si strapungandu-ma prin inima,decat acolo,vazandu-mi corpul scarbit si injosit -ca o carpa ..mai bine aici,decat zambind strengar si fals catre o reflexie stirba.

Aici nu puteam sa ma vad-nu-mi puteam atinge chipul slabit,nu-mi putea linge ranile,nu-mi puteam simti pulsul.Puteam doar sa simt vantul rece ridicandu-mi cearceaful pe care il foloseam drept imbracaminte.Puteam sa-mi simt singuratatea dureroasa zdrobind pamantul prea dur,prea rece,prea aproape ,prea real.

Puteam doar sa-mi simt ochii grei si inima zbatandu-se ,tasnind sange pe stejarul din spatele meu.Dar,nu puteam fi "fata cu ochii mari"-asta implica o alta existenta,o alta inima,alte sentimente..dar nu,puteam sa ma exprim cu o alta logica respirand cu greu deasupra valurilor de durere inspumata.Eram doar o ramasita deforamata..niciodata vindecata,tot timpul sangerand..doar o incizie in propriul suflet neanesteziat.

Eram sparta in straluciri rosiatice,rupta,sfasiata,decupata,despicata de propriile ganduri-imprastiata de colo colo de lupii flamanzi intr-o noapte cu luna plina. Purtata prin toate gropiile ,dupa care lasata la marginea unei sosele.Cusuta pe viu,cu ata alba ,groasa,murdara,lipsa pe alocuiri-prin nu stiu ce minune intr-o viata..

...dar nu mai stiam sigur daca era a mea.

19 comentarii:

  1. Să ai un An Nou fericit.Poate aceea nu eşti tu,iar el poate a fost înlocuit.Oare chiar vrea să îţi facă rău?Sau doar tu îţi închipui?

    RăspundețiȘtergere
  2. Un an nou fericit.>:D<.
    Si poate inima nu va mai sangera cand va fi impacata...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Ai o leapsa de la mine chiar aici >>> http://vorbeinvant-gabriela.blogspot.ro/2013/01/in-primul-rand-as-vrea-sa-ii-multumesc.html#comment-form . Sper sa iti placa si iti doresc un an nou fericit! La multi ani! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate cand ai sa afli ce parte din tine a fost fisurata o sa intelegi acest joc dureros al trairi mai bine!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am mai trecut de mult pe la tine...azi te vad mai deschisa si mai profunda.

    RăspundețiȘtergere
  6. Te asteapta o leapsa si un premiu la mine pe blog! >:D<
    http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/2013/01/leapsa-blog-of-year-2012.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Incredibil de puternice imaginile, foarte profunda, plina de sens si sentimente ale unui suflet ranit e aceasta postare.

    Ai grija de tine:X

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate