luni, 1 iulie 2013

O clipa sterge tot ce-ai scris o viata

  Urasc oamenii astia incuiati care isi permit sa imi judece gandurile si sentimentele.Urasc oamenii astia care ma alunga din viata lor,aruncandu-se in bratelor altora,ca la sfarsit sa constientizeze ca s-au pripit si ca locul lor este langa mine..sau ca de fapt era..:-jSi urasc si oamenii astia care cred ca le stiu pe toate..care au impresia ca ceea ce fac ei este CORECT si ca ar trebui sa le urmez exemplul..Si te urasc si pe tine prostule pentru ca, pentru o clipa am crezut ca te-ai schimbat..Te urasc pentru ca ai reaparut in viata mea cu asa seninatatea,de parca nu s-ar fi intamplat nimic.De parca nu am fost impreuna.De parca nu am suferit dupa tine.De parca nu am mers mai departe.De parca nici nu ne-am fi refacut viata..Si te-ai intors tu repede,"bunul meu prieten" ca sa-mi faci ordine in viata,ca sa imi spui mie cine ma iubeste si cine ma merita si cine nu.Si culmea..tu vorbesti de iubire ? Stii ce este deranjant ? Ca vi si-mi spui ca El nu ma merita si ca nu merita sa-mi pun inima in joc,pe cand si tu ai facut acelasi lucru pentru Ea .Nu de asta te-ai retras din viata mea ? Nu ca sa-i fie ei bine ? Este trist ca ne uitam propriile noastre greseli si stim sa-i judecam pe ceilalti.Jur ca am incercat sa te inteleg,dar nu pot. Nu te pot intelege din moment ce tu-mi judeci alegerile fara ca macar sa-mi cunosti motivele.Imi pare rau doar ca te-am lasat sa ma ranesti si am crezut ca putem fi prieteni...Prieteni a caror trecut a ramas amintire..sau cel putin eu am incercat sa-ti fiu prietena pe cand tie iti era indiferent oricum.Si pe dracu,se pare ca nu poti fi nici prieten,asa cum nu te descurci nici la capitolul "relatii"..
Îi iert adesea pe cei care ma plictisesc,dar nu-i iert niciodată pe cei plictisiţi demine.

11 comentarii:

  1. Aşa e lumea.Ne judecăm unii pe alţii şi ne înţelegi unii pe alţii.Deşi nu este permis să condamnăm,noi tot o facem !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa nu mai trec niciodata prin ceea ce treci tu acum si am trecut si eu la un momentdat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau sa aud asta..Dar heiii,un sut in fund este un pas inainte :*

      Ștergere
  3. Nici nu ar trebui sa mai intoarcem privirea catre acele persoane!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu,cu siguranta nu ar trebui..Ce nu inteleg eu este de ce suntem asa prostuti/prostute si le permitem sa decida ce si cum ..desi este viata noastra..

      Ștergere
  4. Oamenii ... Parca devin toti la fel . Niste fiare care nu isi vad decat de interesele lor si care ar indeplini orice fel de cerinta ca sa ajunga la ele chiar daca in urma lor lasa "victime" . Ar trebui sa renuntam la ei si sa ne bazam doar pe noi . :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper din tot sufletul sa fim mai atente pe viitor atunci cand le permitem oamenilor sa intre in vietiile noastre..

      Ștergere
  5. Cam tupeist as spune eu sau poate orgoliu ii este atins pentru ca ti-ai "refacut viata" si nu ma suferi dupa el,cum ar trebui,dupa el...De ce se ofera sa iti dea sfaturi daca nu stie ce simti tu?..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca ,probabil sa se dea destept ii intareste orgoliul..pentru ca este mai usor sa dam cu presupusul decat sa stam sa analizam din toate punctele de vedere..pentru ca avem impresia ca daca am avut candva un rol destul de important in viata cuiva,asta se va mentine permanent..

      Ștergere
    2. Fiecare rol are timpul lui si el mereu se va schimba.

      Ștergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate