vineri, 22 mai 2015

Este haos.Peste tot.

 Ti-am spus de nenumarate ori sa faci curatenie. In suflet,printre ganduri,in camera. Este haos.Peste tot. Ti-ai lasat imprastiate hainele.Pe marginea patului. Pe birou . Pe jos.Ma tot impiedic de lenjeria ta intima plina de resemnare,de sictir,de vina .Lenjeri pline de amintiri.Amintiri cu el.M-am murdarit sufiecient .M-am murdarit teribil. Am incercat in repetate randuri sa ma sterg,dar in zadar. Mi-au ramas pe piele si pe haine frica si durere.Multa durere.Am calcat in lacrimile tale.In nenorocitele tale de lacrimi.Am calcat in vinul si cioburile de aseara. Ti-am tot zis sa-ti faci curat in camera . Fa-ti curat in suflet . E plin de mizerii.
 

   Ia un aspirator si aspira-ti sentimentele. Sunt imbacsite. Sunt pline de praf.Iar cu o matura,strange-I pe toti si arunca-i la gunoi. Arunca-i pe cei care te-au lasat in urma,pe toti cei care ti-au promis ca vor fi acolo si n-au fost. Si sa nu uiti. Scapa inclusiv de el.A renuntat demult la tine. Nu are nevoie de tine si nici tu nu ai nevoie de el. Scapa de toti . Ei te-au alungat de mult . E timpul s-o faci si tu.

  Fa-ti un dus .Mirosi a el.Mirosi a teama. Mirosi a nopti nedormite .Duhnesti a alcool si a deznadejde. E intepator mirosul .Ai trupul imbatranit.Asa este si sufletul.Fa-ti curat in minte. E multa dezordine acolo . Sunt atatea chipuri. Ma mir ca nu ai ajuns la nebuni. Iti amintesti tot.De ce-l lasi inca sa-ti zburde liber prin minte ? Resemneaza-te ! Alunga-l . Este haos.Peste tot.

4 comentarii:

  1. Uneori cand scrii imi rupi inima pentru ca apoi sa o pui la loc printr-un singur cuvant. Esti fenomenala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai transmis sentimente extrem de puternice. Poate ca un haos poate fi si "aranjat"cu timpul...
    Un premiu si o mica provocare : http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/2015/09/premiul-liebster-cu-si-despre-bloggeri_2.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună! Te așteaptă un premiu pe blogul meu.
    http://welcome-to-my-infinite.blogspot.ro/2015/11/premiu.html.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice, Thanks for Sharing :) and Hi, Greetings from Bacalagers Media

    We are Bacalagers Media is a Smart Digital Media Platform that Presents Quality Content and Inspires All Young Children in Indonesia for Choosing and Sorting News Information Interesting about Lifestyle, Business, Healthy Tips about stimuno untuk balita and Latest Technology News.

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate