luni, 22 august 2011

Niste simple hartii

    Nimic din toate astea nu ar exista daca eu nu mi-as inchide visele intr-o casa din sticla.Daca eu nu as incerca sa ma complic.Sunt simple lucruri care ma fac sa zambesc fara sa vreau,intamplari banale pe care cu trecerea timpului am ajuns sa le iubesc si sa le vreau inapoi acolo unde candva le era locul...Prea multe clipe se repeta... clipe cand stau langa geam cu caietul sperantelor in mana,hartii din care reies o alta ,,eu''.Niste simple hartii care imi plac,care devin piedici atunci cand vreau sa fug,care ma opresc atunci cand nu pot sa tac.
   M-as implica in multe dar mintea imi zboara catre necunoscut ,iar toate astea vor deveni randuri scrise de plictiseala sau doar in momente tampite.Aceleasi replici mereu...sa fiu tare pentru mine,sa fiu tare pentru ei ca viata nu va fi niciodata asa cum eu vreau...asa cum ei ma faceau sa o vad.
   Hartii simple ,randuri lungii in care ma regasesc si ma fac pe mine unita,sa ma bucur de ce am si sa nu cer nimic in plus.Imi lipsesc ideiile alea fixe ce ma bucuram de soare,de lucrurile marunte ,de diminetiile in care eram moracanoasa,de lucrurile pe care le arunc pe unde am chef,de cafeaua pe care o beau si de amintirile care imi readuc un zambet inocent pe chip...fara sa vreau dar pe care il ador.
  Un zambet,o lacrima...atat de simplu.Mereu atenta la ceas,la secundele ce trec gandindu-ma la lucrurile ce par complicate dar atat de simple. Atenta la fiecare pas pe care il fac apropiindu-ma de fantezii fara sens.Prea atenta la fiecare cuvant si comportament care imi da posibilitatea de a alege...nu,nu vreau in lumea mea,unde nimeni nu ma poate opri sa visez.
   Vreau ca toate aceste hartii simple sa se transforme in realitate,intr-un zambet mare,ascultand refrenul piesei mele de copilarie,sa aud cuvinte nerostite...iar inima doar sa le poata simti.
   Vor ramane doar niste simple hartii ...

7 comentarii:

  1. Nu sunt simple hartii :) sunt hartii in care tu te regasesti, iar acolo unde te regasesti e ACASA.

    O zii frumoasa scumpa mea >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Hartii in care tu ti-ai descris si ai scris viata ta,ti-ai marcat niste intamplari banale pe care tu le iubesti..e un simplu mod de a gandi si un simplu mod de a cere ceva de la viata.Foarte interesanta postarea..imi place:>

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca ceea ce ai vrut sa spui este ca acelea sunt doar simple hartii pentru noi, restul, dar cel mai important e ce sunt pentru tine!
    Eu cred ca tu le consideri mai mult decat simple hartii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andreea:Multumesc la fel!:*
    @Raisa:;;)draguta ca intotdeauna:X
    @Alyn:Exact asta am vrut sa spun insa nu am stiut sa ma exprim .Da...nu sunt doar simple hartii...sunt hartii care mereu imi vor aduce aminte de ce am lasat in urma.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acele harti sunt ideile tale si dorintele tale, acele harti esti tu, tu esti ceea care poate schimba ceva, ceva complicat in ceva simplu, sa te gandesti sa crezi si ai sa vezi ca asa o sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  6. "Mereu atenta la ceas,la secundele ce trec gandindu-ma la lucrurile ce par complicate dar atat de simple."

    Uneori lucrurile complicate au un cod simplu...o solutie simpla,dar rar o gasim la timp..inainte de a fi prea tarziu

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate