marți, 2 august 2011

Te caut

   Mereu am cautat in alta parte ceva ce eu aveam...am cautat perfectiunea...acel ceva care sa imi dea batai de cap ,insa sa fie doar al meu!
   Te-am cautat mult timp.Timp in care m-am razgandit de foarte multe ori.Te-am cautat din vis in vis,doar sa stiu ca tu esti perfect,ca te pot atinge,ca ma pot gandi la tine fara sa ma tem,sa te prind pentru totdeauna in inima mea pustie...sa devi prizonierul meu!Te caut prin mii de vise ,insa nici urma de perfectiune.Poate ai uitat drumul spre lumea visurilor mele,poate ca nu ai ales visul potrivit,poate nu te gasesc si ma faci sa cred ca totul este in zadar.Nu pot zambi!Nu este asta locul meu!Oare chiar m-ai uitat?
  Incerc din rasputeri sa ajung la tine .Ma tem ca esti departe.As vrea sa fii aici,sa stii sa-mi zambesti.Asta chiar poate schimba tot.Pentru o fractiune de secunda ma gandesc cat de multe lucruri ar schimba o singura persoana.Nu stiu daca tu esti alesul sau daca putem doar sa credem asta.Cert este ca te caut si te vreau!Nu vreau ca tot ce eu singura am creat sa fie doar o alta pagina din albumul viselor mele.Este atat de greu sa intelegi ca te caut de ceva timp si as renunta?!Sti ceva?Eu nu sunt lasa.Nu voi fi eu cea care sa dea cu piciorul la tot ce ma inconjoara...ce ne-ar putea inconjura.
  Ma simt mai obosita ca niciodata.Ma uit in gol,esti peste tot,insa nu te am.Nu am nimic...Ba da ...doar cateva amintiri care inca imi par vii.Acum mai vi ca niciodata!Te-ai ascuns.Timpul si amintirile sunt doar scurse!
Nu mai astept nimic.Nu vreau sa imi mai planific ziua de maine sau o oricare zi.Nimic nu iese asa cum eu imi propun.Drept urmare gresesc,ma port prosteste si sunt doar trecatoare pe langa tot ce ar putea fi.Poate ar fi bine sa uit de toate ideiile astea fantastice.Imi creeaza doar dependenta si vreau sa uit tot!Acum mai mult ca oricand!Sa uit cu adevarat ce simt ,ce vreau si ce inca caut! 
 Nici macar nu stiu unde sunt exact sau cat de mult m-au ajutat toate astea.Daca acum cateva secunde continuam sa te caut acum spun ,,Stop''.Mi-a ajuns!Tot ce credeam ca exista acum este doar doua drumuri separate fara numitor comun,fara vreun punct de intersectie.O sa iti las candva o singura lacrima drept regret.Nimic nu ti se va parea o noutate!Sunt eu acceasi nehotarata!
  Poate ma voi razgandi candva si te voi cauta...dar acorda-mi timp! 

7 comentarii:

  1. Exista persoane ce pot ne schimba foarte mult prin propriile intentii,ganduri,sentimente sau doar prin prezenta lor in mica noastra lume.

    "Poate ar fi bine sa uit de toate ideiile astea fantastice.Imi creeaza doar dependenta si vreau sa uit tot!Acum mai mult ca oricand!Sa uit cu adevarat ce simt ,ce vreau si ce inca caut! "

    Ciudat ca in viata ne lovim de atatea momente inc are suntem nehotarati,dar totul are si un sfarsit. Orice lucru roz, nu dureaza o vesnicie,mereu exista un stop de la noi sau de la altii si cateodata suferim din cauza acestui cuvant.

    "Stop''.Mi-a ajuns!Tot ce credeam ca exista acum este doar doua drumuri separate fara numitor comun,fara vreun punct de intersectie.O sa iti las candva o singura lacrima drept regret.Nimic nu ti se va parea o noutate!Sunt eu acceasi nehotarata!"

    Cand intalnim unele persoane cu interese comune ca sa le zic asa...credem ca va ramane mereu asa,iar cand aproape le pierdem ne intrebam ce am gandit atunci si de ce aucm vedem lucrurile altfel... Timpul trece si schimba tot ce ii iese in cale,pana si cel mai mic detaliu nesemnificativ

    " Poate ma voi razgandi candva si te voi cauta...dar acorda-mi timp! "

    Poate ca sunt momente in viata in care nedorim sa uitam de rutina noastra si sa fim noi insine,intr-o lume perfecta. dar nu exista perfectiune si in mica noastra gandire,ne intrebam unde ne e cu adevart bine ..tot langa persoanele iubite pe care nu putem sa le parasim.
    Dar sunt oameni,prieteni ce trebuie sa invete ca avem nevoie de timp sa ne hotaram cu adevart.

    Frumos postul! :-* Ma regasesc in foarte multe randuri...
    Cautam uneori persoane foarte dragi si poate uneori nu le gasim,iar cand se intorc noi plecam si poate revenim.. Ce se intampla cand ne ciocnim la intoarcere?Atunci e cel mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca acestei stari i se potriveste foarte bine ... http://www.youtube.com/watch?v=sk4QTaAqj4I
    Si apoi cautand perfectiunea totdeauna ne vom lovi de zidul imperfectiunii. Ma gandesc ca trebuie sa cautam potrivirile viselor in raport cu adevarul existent in lumea care ne inconjoara; o lume in care prietenia, iubirea si relatiile au un alt inteles decat cel real.
    Deci hai sa invatam sa ne cunoastem, sa citim ce vise poarta fiecare in suflet si daca exista compatibilitati sa ne adaptam.
    Scrii frumos, gandesti perfect, continua sa cauti calea ...

    RăspundețiȘtergere
  3. "Te caut prin toate si toate-mi spun NU,
    Te caut, iubire... gaseste-ma tu!":)

    Mi-ai adus aminte de versurile acestea, nu mai stiu pe ce blog le-am intalnit, dar mi-au placut la nebunie:).
    Imi place postarea!:x

    RăspundețiȘtergere
  4. @[*¤* ζæฬ`яღ җ α...•.★*.):Da!Ai dreptate si multumesc:*
    @Aripi albastre:Intradevar melodia aia chiar se potriveste:))Promit ca voi continua:)
    @ganduri.aruncate.pe.net: si mie imi plac acele versuri:)Merci!
    @anna:ma bucur mult de tot!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba postare...pot spune ca a venit chiar din suflet si toate sentimentele tale au fost descrise cat de bine posibil....foarte frumos si sa nu te lasi niciodata batuta pentru ca nu asta iti cere viata... continua sa mergi mai departe si nu t lasa descurajata de catre nimeni :)

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate