marți, 25 octombrie 2011

Sing it to me !

     Impinge-ma de la spate si arunca-ma in fata unei note muzicale.Cand inima ta se va intredeschide ecoul tau va fi din ce in ce mai slab.Nu ma vei mai chema si imi vei canta propria poveste.Te voi zari printre ploapele amotite tragand usor din sertarul cu priviri cu chip cazut in prada paginilor de demult.Du-ma aiurea si spune-mi ca niciodata nu ti-am cerut mai mult din ce tu aveai de oferit.Ma vei imbraca intr-o matie alba si ma vei lasa sa imi aleg drumul cel mai scurt.Nu-i asa?
    Canta-mi fiecare vers,strofa ...silaba.Glasul tau va suna bine,oricum.Sunt doar eu...doar ...Doar inca putin , si voi termina cu asta.Taie-mi sfoara ce imi inclesteaza limba ,afara din gura mea...Ia-mi aerul din plamanii mei atunci cand vei atinge coardele chitarei.Taie-mi lacrimile din cantec si holbeaza-te..Nu am nevoie de mila ta.
    Exista si acel cantec in sufletul meu pe care l-am pastrat atat de profund incat am incercat de atatea ori sa il scriu insa frigul infinit ma trezeste brusc.Dar tu imi canti din nou si din nou.Canta-mi cantecul suspinelor,al lumii tale,dansand ,razand si clipind din ce in ce mai rar.Cand simt ca visele mele sunt atat de departe,te rog,canta-mi despre planurile noastre..chiar daca nu vei mai avea puteri,ofera-mi totul inapoi.Chiar crezi ca sunt puternica?Te inseli...Doar canta-mi!Si daca as lua-o de la inceput as fi o simpla frunza ce se lupta cu fortele vantului ,pana cand se va farama.Fulgii de nea nu au fost niciodata reci,doar sentimentul de schimbare.Intra in pamanat si ultima pastila ce ar putea vindeca ranile.Si incerc sa cresc!
    Canta-mi oricat de ingoritoare ar fi vocea ta!

5 comentarii:

  1. Ador postare asta din doua motive.
    1.Pentru ca e vorba de muzica,ai ales ca mijloc de comunicare muzica,arta care pe mine ma face sa traiesc.
    2.zMotivul ovisnuit pentru care eu iti iubesc toate postarile:acela ca tu scrii si tranzmiti un sentiment pe care numai la tine pe blog il intalnesc.:)

    Superba Postare:x!Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. Muzica-i viata mea si refugiul a N mii de oameni care se regasesc in ea. Frumoasa postare:)

    RăspundețiȘtergere
  3. O postare plină de subînţelesuri...muzica: incantaţia ce ne eliberează de realitate şi vraja ce ne face să devenim imuni la durere. Îmi place mult postarea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Postarea asta ma duce cu gandul la melodia lui Mark Anthony-you sang to me:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Raisa:Multumesc!:*
    @Goda:>:D<
    @MiiutaChan:Asa este!:)
    @fatacareaduceploaia: :)

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate