miercuri, 23 mai 2012

Cand imi este dor,ploua !

     Sa ascunzi bine toate framiturile amintirilor cu noi,da?Sau daca tu vrei,fa-le sa dispara pentru totdeauna .Arunca pe fereastra acea parte care te-a facut sa fugi,care te-a facut sa pari o marioneta in fata mea .Acea parte va lovi cu putere asfaltul.La urma urmelor nu sunt decat niste ramasite.O alta parte vinde-o.Da !Vinde-o.O vor cumpara acele persoane care vor sti sa se bucure cu adevarat de ea.O alta parte o poti pune alaturi de   toate conversatiile noastre tarzi pe care le-am avut si...da-le foc.Poti da foc si acelor clipe de altadata si acelor pareri de rau..eu inca imi chinuiesc mintea sa-mi amintesc momentelele ce tu le indrageai...Ultima particica o poti toca marunt,sa o firbi la temperatura mare ca sa fi sigur ca seci bucuria inghetata din ea.
  Poate vrei sa sti si ce am facut eu cu toate aceste parti.Nu ma intereseaza oricum ce raspuns imi vei da pentru ca toate astea sunt pentru mine.Ei bine,le-am mancat.Am savurat fiecare silaba,fiecare cuvant ,fiecare loc.Si ,da,au fost minunate.In felul asta m-am asigurat ca sunt doar ale mele .Imi pare rau ca dupa toate astea nu am putut umple inca golul lasat.Sau poate..doar am fost obligata sa accept realitatea de a mai avea inca sentimente pentru tine.Si stii?Am momente cand te consider decat un vis..caci nu stiu care-i durerea.Am motive destule ca ele sa faca parte din mine,dar mi-am dat seama ca inca sunt putin egoista..Ele ,sunt doar ale mele.
   De multe ori ti-am luat tot,niciodata nu ti-am inapoiat acele lucruri inapoi.Am fost atat de egoista incat nu m-am gandit decat la amintirile pe care trebuia doar eu sa le controlez si in niciun caz noi doi.Si ,poate la fel a fost si  in cazul tau.De fapt,tu chiar nu stii multe,si sunt prea timida pentru a-ti le putea spune pe toate.Am promis ca voi uita,dar in ciuda atator intamplari ai fost singurul caruia i-am dat absolut tot.Am avut si eu dorinte,la fel ca tine,la fel ca noi toti,dar nu am facut decat sa-ti deschid ochii ,cu riscul ca acum sa vad cu totul moare.
  Creadeam ca te pot intelege insa m-ai privat de acest drept.Mi-ai luat in cele din urma si acest lucru.O pot face inca,cred..Singura problema este ca inca neg sa cred ca ai devenit cu totul o alta persoana si sincera sa fiu mi-ar place sa te cunosc chiar si asa..El ,nu ar vrea,stiu...insa este chiar o greseala asa mare ca am invatat toate astea de la tine? Si stii?Si acum,dupa atata timp..cand imi este dor,ploua !

19 comentarii:

  1. "Si acum,dupa atata timp..cand imi este dor,ploua !"
    frumos spus:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Toata poastarea e superba dar cu finalul ne-ai facut K.O!:d
    Felicitari kid,e minunat!:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba postarea chiar daca are un iz de tristete... Serios, imi place mult! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Se spune ca .. atunci cand ploua , cerul saruta pamantul..

    RăspundețiȘtergere
  5. povestea e adevarata, sau ai scris articolul doar de dragul cuvintelor si al exprimarii? :)
    ce pofta imi e de ploaie.. nu m-am saturat, dar acum e cer senin si soare :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da..povestea este adevarata. De fiecare data cand ploua mi se face dor de el si stau si imi analizez fiecare zi alaturi de el..apoi...totul pare sa revina la normal.
      Pss:la mine acum ploua:))

      Ștergere
  6. Povestea e trista, dar totusi se citeste si o urma de fericire in ea.:X!
    Sfarsitul e superb.:)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm..cred ca toate postarile mele sunt triste :)) Tin minte ca mi-a "reprosat " cineva asta :)
      Multumesc :)

      Ștergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. "Am avut si eu dorinte,la fel ca tine,la fel ca noi toti,dar nu am facut decat sa-ti deschid ochii ,cu riscul ca acum sa vad cu totul moare." - Cred ca asta doare cel mai tare, sa fi nevoita sa stai jos si sa iti privesti visul cum se naruie. Asta ar trebui sa fie un bun motiv pentru care sa-l scoti din sufletul tau (de parca ar fi asa de usor) pentru ca nu te lasa sa lupti pentru acel vis inca neimplinit sau in cel mai bun caz implinit doar partial, dar din pacate nu totul depinde mereu de noi.

    Sa ai grija de tine si de acele amintiri, ele sunt doar ale tale si nimeni n-o sa ti le ia niciodata, asta-n cazul in care nemilosul timp nu alege sa le deterioreze.. te pup >:d<

    p.s.: postarea e superba! :*

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate