duminică, 4 martie 2012

Monster

   Au trecut multi ani ,am trait multi ani acolo in preajma ta.Era incomod,dar aveam dreptul sa te aud,sa te vad cum mergi in jurul meu si cum te aruncai cateodata peste mine cu pofta.Imi placea ca dormeai pe burta,uneori avand impresia ca ma privesti.Imi inchideam ochii si doream o lume transparenta,dar m-ai calcat pe picioare,pe degete.Cand am uitat sa-ti cer durere mi-ai povestit despre viata ta,filme,piese de teatru,totul.Cand am reusit sa-mi proiectez in minte am coordonat fiecare colt al imaginatiei si m-am taiat pana te-am simtit precum o stea..Te auzeam cum vorbeai.In tot acest timp am fost sub patul tau.Am fost sufocat de spatiu,linistit ,privindu-ti picioarele albe asteptand intunericul ,asa cum tu ii asteptai pe altii..asa cum eu te-am asteptat la nesfarsit pe tine.Aveam povesti pentru copii pe fiecare silaba si cand trageam fermuarul ironiei am invatat ca in prezent altcineva mi-a luat locul de sub patul tau.Eu n-am pereti la casa ,nu am amintiri ,arcuri cu dinti ,insa natura moarta   ma acompaniaza vioi.Este un deja vu.Dorm pe cuvintele mele pana simt ca ma doare.Nu-mi castig niciodata existenta ...Dar cu toate astea te-am asteptat..

16 comentarii:

  1. Asteptarea are cheia catre inima oricarui om:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai scris minunat! Si sunt de acord cu Raisa :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dorinta este a ta, cheia este la tine, deschizi lacate si usi nu rata ocaziile.

    RăspundețiȘtergere
  4. hei, foarte bine zis.. Imi place mult postarea ta:* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. si poate ca nu a fost in zadar, poate ca viata rezerva surprize sau poate ca nu.
    mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate