vineri, 1 iulie 2011

Acum ,,eu'' candva ,,noi doi''

 Dupa toate astea...inca rezist...
 Sunt din nou in lumea mea...Lenevind in pat...sperand ca ziua de azi va fi una obisnuita...
Am crezut ca totul dintre noi doi a fost uitat.Am crezut ca drumurile noastre nu se vor mai intersecta niciodata...Am crezut ca nu voi mai primi apeluri de la tine...Am crezut ca nu iti voi mai auzi vocea...Am crezut ca totul sa terminat...insa am crezut toate acestea pana azi...Pana cand telefonul ala blestemat a sunat.
   Regret ca am spus ,,alo''...era mai bine sa nu aud cum suna telefonul disperat...insa am raspuns ...

-Alo!
-Alo!
-Ce faci?
-Cine esti?
-Chiar nu imi mai recunosti vocea?M-ai uitat atat de repede...
-Tu erai...Din nou tu dupa atata timp in care m-ai abandonat asa pur si simpu fara nicio explicatie...
-Vroiam ca tu sa sti...
-Ce sa stiu?Mai este ceva ce ar trebui ca eu sa stiu?
-Imi lipsesti...atat de mult!
-Te rog opreste-te ...ma ranesti...m-am lasat odata prinsa in jocul tau...mai lasat in ceata...o ceata totala...
-Imi este dor de tine!...Te port in gand mereu.Nu am vrut ca totul sa se termine asa .Nu vreau sa o dau in bara iar...Vreau doar sa ai din nou incredere in mine...
-Stii tu...increderea se castiga...
-Gandeste-te la noi doi.
-Da ...o sa ma gandesc,dar nu ,,la noi doi''...acum chiar numai exista ,,doi''ci doar ,,eu''.Incearca sa treci peste .Asta incerc sa fac si eu..Va fi mai bine
-Te rog...chiar imi lipsesti...este de ajuns doar sa recunosti ca tu ai ales sa plec...
-Oare?Esti patetic...Nu am ales eu sa pleci...Esti egoist .Te rezumi doar la persoana ta.Atunci cand ai avut nevoie de mine eram acolo indiferent cat mi-ai gresit...insa te-ai schimbat...a aparut alta care avea sa iti dea ceva ce eu am refuzat...sti bine despre ce vorbesc ...iti amintesti?
-Poate ca ai dreptate...
-Doar poate?
-...
-Nimic din ce a fost nu va mai fi!Imi vreau binele...Si daca chiar ma iubesti...lasa-ma...Voi suferi adevarat...dar imi va trece .Sunt obisnuita cu absenta ta.Nimic nu ma va face sa ma razgandesc.
-Te iubesc!
-Te urasc pentru ca m-ai facut sa te iubesc!...Te iubesc!Te voi iubi!Dar cu timpu voi gasi pe cineva caruia sa ii dau toata dragostea pe care ti-o port tie...Poate acela ma va merita...Imi pare rau...
-Deci ne luam adio?
-Poti sa ii spui cum vrei...insa inchide telefonul...eu nu am puterea pentru a face asta...
-Iubitaaa!! merit o...
-Meriti ce frate?o a doua sansa?Hai sa nu o mai lungim atat...Imi pierd timpul...sunt ocupata...cineva ma asteapta si nu vreau sa il dezamagesc..Adio ...si sper sa inveti ceva din asta... cuvintele nu sunt suficiente!


  Ma durut tot ce i-am spus...Dar tot raul spre bine...persoana mea este mai importanta.Acum chiar daca imi este greu imi iau un ultim adio de la tot ce insemna ,,iubire de o vara''asa cum tu spuneai ...Imi pun plapuma in 
cap si continui sa visez la o zi cat se poate de obisnuita...

11 comentarii:

  1. Nu trebuie sa suferi . Sunt o gramada de baieti in lume care te merita :D .

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că ai putut să-ți învingi acea reținere pe care multe fete o au atunci când „el” revine peste câteva luni cu dedicații drăgăstoase. Cândva aș fi vrut să fi avut și eu inițiativa ta..

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc lamaitza...am invatat din propiile greseli...ma saturasem sa il iert si povestea sa se repete iar si iar:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey,nu trebuie sa-ti para rau ca iai zis acele cuvinte,e mai bine,crede-ma!Nu trebuie sa oferi iubire cuiva care nu merita,nu trebuie sa suferi pentru cineva care a crezut ca dragostea ce io porti e o joaca,pacat!Imi pare rau!
    Si cuvintele alea "iubita,te iubesc",vrajeala ;))!
    Lasa ca tu esti fata puternica si ai sa treci peste toate,trebuie sa ne obisnuim ca rar gasesti un baiat care sa tina la tine cu adevarat,iar eu daca mai scriu mult probabil voi compune un roman!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. ai atata dreptate denisaa:(si multumesc de sfaturi...chiar m-au ajutat si ma vor ajuta in continuare...:):*

    RăspundețiȘtergere
  6. E nimic..doar cateva chestii si apoi nimic. Asa sunt asa zisele iubiri de o vara :-j...dar daca te gandesti la o a doua sansagandeste-te bine la cata incredere ai in el..s-ar putea sa regreti candva dupa aceea;)

    RăspundețiȘtergere
  7. da stiu...ai dreptate:)Multumesc:)am luat o hotarare...sper ca este cea buna:)

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate