marți, 12 iulie 2011

Ultima noapte

   A mai ramas putin din aceasta noapte...din pacate ultima ...ultima noapte in care totul mi se va parea atat de pustiu,in care dragostea va disparea.
   Va fi ultima noapte in care voi mai pasi cu picioarele pe marumura rece ,cu singura lacrima de dor pe obraz...asteptand sa vi sa ma iei in brate si sa imi spui ca totul va fi bine...
   In aceasta noapte voi pune capat urii pe care o simt pentru cei ce m-au facut sa ma simt un nimic.Imi voi mai da un timp in care sa-mi ascund cicatricile acumulate de-a lungul anilor copilariei.
  Ultima noapte in care mi-o petrec singura ,uitandu-ma in oglinga,uitandu-ma in jur si vazandu-te pe tine stiind ca tu vei fi cu mine.
  Sunt atat de abatuta cand imi spun:,,Este doar o faza..Vei fi bine...esti bine..."Poate este mai bine sa las toate astea deoparte si sa vad totul negru pe alb...asta ma face sa sper ca nimic nu a fost gresit...ca toate astea si-au avut rostul chiar daca a insemnat sa sufar  mult prea mult.
   Ultima noapte departe de prezent...Neclintita pe acelasi scaun in fata aceluiasi geam acolo unde toate luminile cad ,iar sperantele mor...acolo unde suspinam cu greu amintinudu-mi de priviri reci ...acolo unde timpul se oprea in loc...acolo unde visam sub lacrimile varsate.
   Unica noapte in care trag timpul inapoi,fugind in trecut si agatandu-ma de secundele care m-au facut sa ma simt ,,vie'',in care vreau sa vad cu ce am gresit.
  Noapte in care dau frau liber sentimentelor .Noapte in care ma voi refugia invelita de aceeasi bluza cu acelasi parfum intiparit in minte...O ultima noapte
  Ultima noapte dupa care alerg dupa o alta  sansa...Sper sa mai am o viata  ...in care sa pot fi chiar eu ...

8 comentarii:

  1. Ultima noapte dupa care alerg dupa o alta sansa...Sper sa mai am o viata ...in care sa pot fi chiar eu ...

    Nu vom reusi niciodata sa fim noi insine, vor fi mereu persoane in prezenta carora ne vom comporta diferit,iar altele care ne vr schimba pe moment. Ar fi frumos ca omul s aiba o viata dubla. Noi si noi insine in spatele unei vieti,scrisa in randuri.
    Si sansele se pierd uneori!Insa nu renunta niciodata sa speri ca va fi altfel si ti se vor indelini visele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar noi chiar avem viță dublă, dacă nu cumva triplă. Vorba persoanei de deasupra mea, în prezența anumitor persoane întotdeauna ne vom comporta diferit. De exemplu, în preajma prietenilor ne copilărim, vorbim cum vrem noi, ne distrăm; cu părinții suntem mai formali, nu înjurăm, ne abținem de la anumite critici etc. Într-adevăr, ultima noapte în care sper să treci rapid peste. Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lamaitza:Si eu te imbratisez!
    Va multumesc mult la amundoua:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am trecut pe aici dimineata...
    Ai trecut deja peste?;;)

    Imi place postarea si felul in care iti transpui sentimentele!:X
    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. @ganduri.aruncate.pe.net:Sa spunem ca ma simt ceva mai bine si ca vad lucrurile dintr-o alta perspectiva:)
    Multumesc!:*Si eu te pwp:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Desii iti exprimi doar sentmentele scrii uimitor!!!
    Mi-a placut mult aceasta postare!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Inspire Me BABY♥ : multumesc:)
    @Denisaaa :iti multumesc mult de tot.te pwp:*

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate