duminică, 17 iulie 2011

Purtata de vant

    Ma las purtata de vant.Sunt o singura petala purtata de un gand... sunt cine sunt.
   Am fost data peste cap intr-o singura secunda.Acum zbor printre franturi de poze,amintiri ,planuri,ganduri,amprentele persoanelor pe care le iubesc si mii de zambete.M-am temut de clipa in care imi voi cere explicatii mie insumi:Ce sunt ?Cine sunt?...dar din pacate nu este nimeni sa imi poate raspunda.Nu este nimeni sa imi dea raspunsul la toate intrebarile mele.Si cu toate astea tristetea ce o vad ma face sa rad insa termin plangand.Sunt mult mai buna de atat.Asta chiar cred!Timpul trece si am devenit prea ,,adolescenta'' si pe masura ce cresc devin prea matura.
   Mereu am fost o petala care se lasa prada vantului ,care se poate inalta la cer de cate ori vrea ea.Sunt singura care respira acelasi aer trist la orice ora in orice zi,care se agata de stelele ce cad fara rost,care se pierde printre umbre... in urma careia norii plang.Ma pierd printre peisaje,ma trezesesc cu acelasi gand:sa invat sa iubesc fara sa mai gresesc...
  Nu-i nimic ...ma gandesc si la partea buna a lucrurilor dar...care este aia?Si uite inca o intrebare fara raspuns.Genial!...  
  Vreau putin aer curat.Scot capul pe fereastra insa o adiere puternica ma strabate din cap pana in picioare.Era prea mult aer curat.Si da...sunt aceeasi petala purtata de vant,infranta de picaturiile de ploaie  cazand pe asfaltul dur si asteptand sa scap de griji,sa incalc propiile mele regului.
   Sunt doar vise desprinse din propia mea imaginatie .
   Sunt aceasi petala de vant ...Sunt cine sunt!! 

9 comentarii:

  1. "Ce sunt ?Cine sunt?...dar din pacate nu este nimeni sa imi poate raspunda"

    Putem doar sa ne privim si sa analizam...sa aflam singuri cine suntem,sa ne punem intrebari si sa gasim raspunsuri. Dar nu mereu gandurile noastre definesc ceea ce suntem,poate ca exista lucruri pe care in unele momente le evitam sau pur si simplu nu le gasim

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimeni nu e perfect!Din greseli invatam!

    RăspundețiȘtergere
  3. Corect, suntem cine suntem!:]
    Si trebuie sa ne acceptam asa cum suntem!:x

    Imi place postarea:x

    RăspundețiȘtergere
  4. oricum nu are importanta cine suntem..ci de ce suntem cine suntem :)ce scop avem,ca traim ca niste petale purtate de vint..?

    RăspundețiȘtergere
  5. @[*¤* ζæฬ`яღ җ α...•.★*.):ai mare dreptate:)
    @Denisaa: :)
    @ganduri.aruncate.pe.net:multumesc!
    @Stella:merci!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu contează cine suntem, mai mult contează cine o să ne fie alături în viaţă şi, în fond, nimic nu contează mai mult de atât, nu ?
    Frumoasă postare ! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. WOOOOOOOWWWWWW :) super frumos.... Tristetea ta zboara o data cu acea petala...zboara si se intoarce...ai scris minunat...bvooo

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte corect :) !
    Suntem ceea ce suntem...fiinţele care nu ar exista fără prieteni,iubire,păreri,ambiţii,dorinţe,fără noi..
    :*

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate