miercuri, 6 iunie 2012

Fail

   Draga muritorule.

  De cand sunt eu ,in alergatura mea,am uitat sa le dau altora mai mult decat un punct si am sarit peste pagina lor ramasa goala in jurnalul meu gros,niciodata atins de degetele lungi ale prafului.
De ce accepti cu resemnare cand eu mai vars din cand in cand cana cu cafea amara si las in urma mea doar o dara,iar tu nu te zbati sa o indulcesti cu un strop de miere ?
De ce cand eu te provoc ,incercand sa-ti ridic capul din asfaltul incins,tu ramai de piatra,cu privirea tot in pamant,fara ca macar sa poti sparge prezentul.De ce iti pleci fata alba in fata unor nimicuri,traind cu sufletul gol si inecat in orgoliu?De ce nu lasi pleoapele sa te imbratiseze atunci cand simti ca sunt momente pentru care-ti trebuie o pauza? ..
De ce alegi sa pui punct in locul a doua puncte?
De ce alegi depresia 1 in locul variantei 2?
De ce faci asta cand eu sunt singura care poate schimba prezentul acoperit de ceata,care poate schimba cerneala stiloului cu care-ti continui filele din viata cu cea a finalului fericit?
De ce ma dezbraci de control ,de ce imi spui aceeleasi cuvinte,pasive ,ce ma fac sa asist la propria sinucidere?
De ce tai din mine si ma injumatatesti?
De ce un punct si nu doua puncte?
De ce nu ma placi?
Si intr-un final explodeaza tot si intr-o finala continuare bataiile inimii sunt neputincioase in fata lipsei de continuare.


                                                                                           Cu drag,
                                                                                                 Viata.

Punct-semnul de punctuatie avand forma unei pete,care se pune la sfarsitul unei propozitii.O alternativa reala ,ca un posibil la probleme.Lipsa de chef si tristete.
Doua puncte-semnul de punctuatie constand din doua puncte asezate unul deasupra celuilalt.Enigma creata si descoperita la nesfarsit.O valvataie scurta pe-un firicel de ata.

20 de comentarii:

  1. ''Muritor nenorocit, de ce vrei să mă distrugi?''

    Mi-a plăcut mult cum ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos...viata are dreptate..

    RăspundețiȘtergere
  3. poate uneori muritorul nu se mai intelege asa de bine cu..viata...se cearta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate.Insa de ce nu face nimic ? Slab nu este,ci doar "puturos" pentru a schimba ceva in toate astea..
      Sau poate si viata este uneori prea dura.

      Ștergere
  4. De ce un punct si nu doua?!E greu sa intelegi alegerile celor din jur.Ai scris superb!:X
    P.S:Imi place si poza foarte mult!:)
    O zi superba!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da..dar de cele mai multe ori alegerile celor din jur au efect si asupra noastra :|

      Ștergere
  5. Traim de parca nu am murii niciodata si murim de parca nu am trait niciodata. E trist...suntem jalnici..oamenii sunt jalnici.

    RăspundețiȘtergere
  6. super, oare viata mea ce mi-ar spune?:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Uneori viata ne surprinde cu adevarat...

    RăspundețiȘtergere
  8. Viaţa e imprevizibilă:presărată cu momente surprinzătoare.

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate