vineri, 1 iunie 2012

North .South

   Stii ca obisnuiam sa strabatem aceeasi alee din parc si sa ne gandim cum ar fi despartirea noastra.Eram fericiti atunci,puteam simti asta in fiecare imbratisare de a ta,in fiecare cuvant spus la nimereala si totusi nu era doar o masca.Si tu incepeai sa razi,fugeai cu mine in brate tinandu-ma undeva deasupra lacului temandu-ma ca nu cumva sa ma scapi..si strigam sa te opresti.Ma inebunea rasul tau de copil nebun,de om fericit si indragostit.Nu putea fi asta pentru ca eram doar o straina pentru tine..Ma inebunea sa stiu ca totul de atunci incolo va fi asa cum n-a fost niciodata,ca iti apartin tie si ca in curand va veni si momentul in care te voi face mandru.Ma inebunea ca eu eram acolo langa tine,cand un altul ma astepta si avea atata nevoie de mine.Mai mult decat ai tu.
-Stii ce este dincolo de starea asta de euforie pe care o simt?
-Imi imaginez ca pustiu...castele de gheata sii..
-Esti pe aproape.Este o lume in care unii au atata nevoie de tine,unii care-ti pot simti mirosul din departare,majoritatea au pielea ta,foarte putin au momentele tale de scapare si nimeni nu ma iubeste.
-Si lumea asta este departe?
-Cred ca stii raspunsul..
-Ah ! Ti-am mai spus ca nu te inteleg...nu-ti inteleg afirmatiile astea si raspunsurile tale cu capcane.

Si am aflat.Am aflat ca oamenii mor si intr-o secunda tot ce ai ar putea disparea.Si,ca uneori incetezi sa iubesti ,nu pentru ca inima ta este egoista,ci pentru ca acel cineva te ignora.Incetezi sa iubesti de teama de a nu fii ranit din nou.Despartirea de tine a adus cu tine multe raspunsuri.Si tot tu mi-ai transformat slabiciunea ,in iubire.Vezi tu,te iubesc acum.Acum cand desi nu despart decat cativa metrii .Si am reusit sa gandesc avand in spate dorul de tine.Am calatorit si in alte statii,fiind impinsa de oameni tristi jignindu-i doar pentru ca le zambeam.Am oprit timpul de dragul revederii.Credeam ca stiu totul despre tine..Imi pare rau ca nu m-ai crezut,aveam atata nevoie sa dai din cap ..

Si am plecat.Eu spre Nord,tu spre Sud.Ei bine,n-am plans in ziua aia si nici in urmatoarele,dar cu cat stii mai multe despre mine cu atat uiti mai multe.Si nici tu nu ai facut-o.Iti duc dorul in numele acelei zile in care ai continuat sa mergi mai departe,chiar si asa fara mine.Nu trebuia sa te increzi in mine...oamenii dezamagesc intotdeauna.Oricum,trebuie sa stii...mi-as dori sa nu stiu atatea.

24 de comentarii:

  1. oamenii dezamagesc... asta e cert. Dar nu uita, ca si tu esti om...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca tot ce am trait pana acum nu a facut decat sa-mi aminteasca ce sunt...un simplu om.

      Ștergere
  2. fiecare cu directia lui... :)

    La multi ani!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Lexii!
    Mulțumesc de vizită și semnul lăsat!
    Îți doresc un weekend excelent!
    Cu drag te mai aștept!

    http://elenax2009.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Fiecare isi regreta unele faptele,insa pina la urma poate asa a trebuit sa fie.Mi'a placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca toate astea tin de orgoliu..si incapatanare.
      Si da,probabil asa este cel mai corect:)Multumesc.

      Ștergere
  5. Oamenii dezamagesc prea des,parca.Si tocmai de acea nu mai avem incredere unii in ceilalti!:|:*

    RăspundețiȘtergere
  6. La fiecare pas există câte o despărţire,o dezamăgire.Aşa e viaţa.Important e,ca atunci când cădem să ne ridicăm de fiecare dată!

    RăspundețiȘtergere
  7. :) cred ca si eu am dezamagit multe persoane...trist. suntem oameni...cum am putea sa schimbam asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi la randul nostru am fost dezamagite..si cei care au facut asta nu cred ca si-au pus intrebarea asta,insa suntem simplii oameni..avem asta in sange..poate propria noastra persoana conteaza mai mult.

      Ștergere
  8. Mda, din pacate asa e. Oamenii dezamagesc, oamenii lasa lacrimi acolo unde pana nu demult plantau zambete, oamenii se schimba si totusi repeta de nenumarate ori aceleasi greseli. As fi vrut sa ramana acolo langa tine, sa scrieti continuarea unei povesti cu happy end, sa lupte alaturi de tine, dar da, cum stim amandoua, oamenii dezamagesc. Si timpul? Afurisitul asta de timp! El in loc sa ne invete, am ajuns la concluzia ca doar ne dezvata..


    Ai grija de tine, mereu imi place sa intru pe blogul tau cand ajung acasa >:d< ma regasesc oarecum in fiecare postare de-a ta! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei.Ma bucur sa aud asta.Daca nu as fi trecut prin asta probabil as fi ramas o copila incuiata la minte :d .
      Multumesc mult de tot >:d< Si tu ai grija de tine ! Pupici.

      Ștergere
    2. Admir persoanele inteligente si tu esti una dintre ele! Sincer chiar ma bucur ca mai sunt si persoane de varsta noastra cu capul pe umeri, capabile sa spuna ca au trecut prin ceva, dar au ramas cu invataturi benefice >:d<

      Ștergere
  9. Chiar m-a mişcat postarea! :)
    El a văzut-o?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-as fi dorit sa o citeasca,doar ca are multe alte chestii mai importante decat postarile mele ,care la urma urmei sunt despre el.
      Multumesc.

      Ștergere
  10. spune-i si lui toate astea...arata-i ce ai scris aici despre el...

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate