luni, 18 iunie 2012

I am

-Ce esti Tu?
-Buna intrebare.
Pauza.
Pauza.
Pauza.
-Ei bine,ce esti?
-Eu ?Un carnaval in care ne plimbam cu mastiile puse.Ne temem sa ne aratam adevaratul "eu" si lovim in cei slabi,injosim pe cei cu adevarat puternici.Tradam.Inselam.Folosim.Consumam.Terminam.Ucidem.Aruncam.Apoi o luam de la capat.
-Dar iubirea?
-Iubire?Ce-i aia?
-Tu chiar nu stii?
-E vreo..piesa?Unelta?
-E ceea ce se spune ca este rezolvarea pe care o cautam din greu pentru a fixa puzzle-ul din interiorul nostru.Vocea pe care o aud inimiile noastre.Piesa care de cele mai multe ori ne lipseste multora dintre noi.

******************************************************************************

-Vrei sa mori?
-Nu pot.
-Dar ti-ai dori?
-Tu vrei ?Mi-e somn.Mi-e frig.Mi-e teama sa gandesc.Mi-e teama ca nimeni nu ma intelege.

Mi-e bine.

-Ai murit?
-Pai...te pot auzi.Asta vrea sa insemne ca nu..nu sunt.
-Pentru ca tu esti eu.Vocea ce se aude din interiorul trupui meu plapand..a bucatii asteia de carne macra.Nu putem fi separati.
-Te iubesc.
-Si eu.

27 de comentarii:

  1. ce frumos ai scris.
    mi-a placut cum ai ajuns la final, la iubire.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc scumpo.Sincera sa fiu..este printre putinele postari alea mele cu un final fericit :))

      Ștergere
  2. cel mai mult mi-a placut cum ai descris iubirea....foarte foarte frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  3. "E vreo..piesa?Unelta??" Un raspuns fascinant.Te gresesti atunci cand spui ca nimeni nu te intelege.Eu chiar te inteleg.Si ma bucur ca aceasta postare a avut parte de un sfarsit atat de frumos.Te astept si pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi lipseste acel cineva care chiar vreau sa ma inteleaga..Nu ma simt completa..

      Ștergere
  4. Ce e iubirea?gata stiu
    E o iluzie a fericiri in pustiu
    E mirajul apei in desert
    E sentimentul pe care nu vreau sa il pierd

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate