sâmbătă, 9 iunie 2012

Scrisoare catre A.

   Draga Albastrel,

   Ma gandeam ca ar fii bine sa-ti scriu inainte de stii tu...ramas-bun.Au fost doi ani alaturi de tine grozavi.Au fost doi ani in care am crescut sub ochii tai.N-am dus lipsa de sentimente.Aveam de gand sa le las pe toate in aceasta scrisoare,insa..voi fi egoista..le voi pastra eu.Maine ma intorc acasa...Imi lipseste acasa..De altfel imi vei lipsi si tu.Chiar si acele crize de isterie pe care le aveai tot timpul cand eram neindemanatica..sau acele cuvinte spuse in scarba.O sa-mi mai lipseasca:ochii tai caprui ,bratele tale calduroase,noptiile atat de lungi si nedormite..mai bine ma opresc aici,nu vreau sa ma razgandesc.

  Sper sa fii fericit alaturi de ea.Pare o fata de treaba ,chiar daca este posesiva..Pe de o parte ,o inteleg.Lupta pentru tine..poate astfel va putea face mai multe pentru tine..mai multe decat am putut eu face.Daca se va intampla ceva ce tu vrei sa impartasesti cu mine ,stii unde ma gasesti.Mi-as schimba domiciliul ,insa se pare ca ciudatei din mine ii place acolo.Sii...ar mai fi multe de spus ,dar voi incheia aici.Niciodata nu mi-au placut scrisoriile de ramas bun..mai ales ca este vorba de tine.

 Te astept maine,peste 3 zile,saptamana viitoare,dar nu mai tarziu de o viata;ma plictisesc repede.

Cu dragoste
D.
  

33 de comentarii:

  1. :( trist. poate va realiza ca tu esti...ceea ce isi doreste cu adevarat. poate

    RăspundețiȘtergere
  2. Incearca sa fii si tu fericita cu un alt El.Baffta ;(

    RăspundețiȘtergere
  3. E greu cand pierzi o persoana pe care o iubesti ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Owww! <3 Mereu exista o persoana pe care o vom astepta cu bratele deschise oricand :)

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca te simti foarte rau...eu asa m-as simti....nici nu imi imaginez cum e pentru tine despartirea asta:(

    RăspundețiȘtergere
  6. Iubire, de ce nu mi-ai spus? :[ Ce s-a intamplat? Sper sa imi spui in privat. Stiu ca e greu, stiu ca erati buni prieteni, sau poate mai mult de atat..dar trebuie sa traiesti in prezent. Ai alaturi de tine o persoana care te iubeste si te apreciaza! Iubeste-l la randul tau!

    Stii ca te iubesc si ca oricand te poti baza pe mine!

    RăspundețiȘtergere
  7. E cea mai frumoasă scrisoare de adio care am citit-o vreodată!:X

    RăspundețiȘtergere
  8. Trist, frumos, scurt, profund... Albăstrel.

    RăspundețiȘtergere
  9. E destul de greu de suportat o despartire de cineva pe care il iubesti.Vor fi zile cand te vei simti pierduta,important este sa nu uiti ca un sfarsit aduce cu sine un nou inceput.Smile!:*:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca am trecut peste zilele in care ma simteam pierduta..si uite-ma inca in viata :)
      Multumesc ,scumpo :x

      Ștergere
  10. Cand ai nevoie de dragoste..nu ti se da dragoste..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lexi , sincer nu stiu daca eu as fi reusit sa scriu ceea ce tu ai scris-o probabil cu mici remuscari.. imi place caci daca tu poti poate o sa reusesc si eu .
      Imi place atat de mult caci transformi o postare simpla intr-o scrisoare din inima catre "alesul nostru "..Superb , am citit aseara de mii si mii de ori aceasta scrisoare si nu ma satur.

      Ștergere
    2. Ma bucur sa aud asta :x
      Normal ca vei putea..de ce nu ai face-o ?!:*

      Ștergere
  11. Si daca totusi nu-ti plac de ce o faci?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca este singul mod prin care mi-as putea lua ramas-bun..cred ca asa ar trebui sa se sfarseasca o poveste de dragoste..chiar daca este adio..

      Ștergere
  12. you know, m-ai lăsat fără cuvinte...
    ”Sper sa fii fericit alaturi de ea.” - toți o folosim, dar știm toți ce dureroasă e ? :(

    RăspundețiȘtergere
  13. You jump , I jump , gen..
    Nu vreau sa stiu prin ce ai trecut cand ai scris aceste randuri..
    E foarte greu sa treci peste asa ceva, chiar daca ai 93843984 prieteni care incearca sa-ti distraga atentia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prietenii nu cred ca vor ocupa niciodata golul ramas..cel putin nu la mine.
      Multumesc .

      Ștergere
  14. E foarte frumoasa scrisoarea .. se vede ca ai scris-o din suflet :) .

    RăspundețiȘtergere
  15. Cat de trista,dar sensibila si inocenta e aceasta scrisoare. De obicei, unii isi dau seama cam tarziu de ceea ce au pierdut dejaa.

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate