marți, 28 iunie 2011

Daca as putea



  Daca as putea as schimba tot...Tot ce ma inconjoara ...Dar stiu ca asta este doar un gand pe care niciodata nu il voi pune in practica pentru ca nu sunt in masura sa ii schimb pe cei din jurul meu.
  Zi de zi in sufletul meu se dau mii si mii de lupte...lupte pentru supravietuire.De cele mai multe ori le pierd si raman suspinand...Cine sunt ?De ce trebuie sa fiu lingusitoare si sa ma lupt cu aceeleasi arme ca cei care vor sa ma distruga,doar pentru a supravietui?Pentru a fi fericita?!
  Traiesc intr-o lume in care ma simt fara protectie,neputincioasa,dar cu toate astea reusesc sa trec peste toate. O lume in care nu trebuie sa ai curaj ,ci tupeu ca sa ajungi unde doresti,sa lupti pentru ceea ce iubesti.O lume in care demnitatea lipseste... 
  De ce un copil inofensiv trece prin tot felul de stari atunci cand lumea lui incepe ,,sa cada''? De ce totul se rezuma la bani?De ce nu ne putem multumi cu lucrurile simple dar care au o valoare aparte??!!
De ce ,de ce ,de ce??! 
  ,,A trai'' nu inseamna neaparat sex,alcool si distractii. Totul este pe dos.Incerc sa invat si sa inteleg...nu vreau sa renunt prea usor la ceea ce vreau ...
Am vazut cum toate se repeta ,zi de zi.Nimic ce mi se arata din alte surse nu este adevarat...
  Daca as putea face ca lucrurile sa ia o intorsatura diferita...Doar daca as putea...
   
    
   

5 comentarii:

  1. superb,cat ma regasesc si eu printre aceste randuri....8->

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ar putea, cu totii ar face multe...
    Eu incerc sa-mi imaginez ca lumea e asa cum vreau eu, adaptata dupa stilul meu de gandire:].
    Si chiar daca e mai rea,
    asta nu conteaza.
    In ochii mei, ea e vesnic...
    vesnic perfecta!:x

    Si uite asa radiez eu de optimism;))

    RăspundețiȘtergere
  3. da :)imi place cum gandesti ganduri.aruncate.pe.net:))multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  4. 'daca' .. chiar m'am gandit zilele astea sa fac un post referitor la conjunctia asta. schimba multe, un simplu ¡daca.¡

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate