sâmbătă, 18 iunie 2011

Prima evadare

  Un strop de neatentie.De atata a fost nevoie pentru a-mi scapa telefonul intr-o galeata cu apa.A palpait putin.Era mort.Insa nu pe telefon m-am suparat eu ci pe mine si pe obiceiul meu prost de a folosi acest aparat la maximum.Daca stau sa ma gandesc ...poate a fost mai bine.Incepusem sa ma satur de miile de sms si apeluri de la fostele mele colege din generala punandu-mi mii de intrebari :,,De ce nu vi in vacanta aici la tara?Ce te impiedica?Ce ai patit?''.Pfff...Ele nu inteleg ca am niste amintiri dureroase din ultima vacanta petrecuta acolo...asta este...
   Pe de alta parte regret ...in memoria lui,si nu in a mea,am stocat toate numerele de telefon al prietenilor si cunoscutilor mei. Acolo aveam notate toate planurile mele pentru aceasta vacanta.Aveam insemnate toate zilele de nastere ale prietenilor mei si aveam salvate zeci de poze cu momente pe care acum as vrea sa le retraiesc.
  Tehnologia ma omoara...  Dupa toate acestea am ajuns la concluzia ca trebuie sa gasesc o metoda alternativa de a-mi salva si in alta parte decat in memoria telefonului lucrurile importante pentru mine.
Aceasta a fost prima mea incercare de a evada in timpul liber.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate