marți, 7 iunie 2011

Mda...

   Pff...Cu ce sa incep...In primul rand nu pot sa cred ca unele persoane sunt atat de cretine si  imature.Multi spun despre adolescenti ca suntem niste copii fara viitor,care nu vrem decat sa ne distram ,ca noi nu luam nimic in serios,insa...nu este deloc asa.Uneori noi adolescentii gandim in unele situatii mai bine decat un adult,suntem mai realisti cu toate ca ar trebui ca noi sa avem ceva de invatat de la ei.
   Acum ceva timp am ramas extrem de surprinsa si nu surprinsa la ceea ce am vazut ci din cauza faptului ca exista persoane care pur si simplu nu au pic de simt ,de jena.
 Totul incepe intr-o dimineata extrem de frumoasa.Eu fiind in clasa a IX a invat dimineata.Ca in fiecare dimineata eram extrem de adormita,mi se inchideau pur si simplu ochii.Am urcat in ratb acolo unde m-am intalnit cu colega mea de banca.Ne-am asezat pe scaun.Cu o statie inainte de statia unde trebuia sa coboram un domn imbracat la costum se aseaza in fata noastra pe scaun.In masina nu era destul de aglomerat decat maxim 5 elevi  care erau cu mine in liceu.Dupa cateva minute ,privind in jurul meu am observat ca domnul din fata mea se masturba...Am intors capul neputund sa mai privesc si i-am facut un semn colegei mele.Cand a vazut si ea ce facea acel ,,domn'' ne-am ridicat de pe scaun si am mers spre usa unde  urma sa coboram,iar apoi acel domn foarte linistit sa ridicat, si-a ridicat fermuarul la pantaloni si a coborat la aceeasi statie cu noi.
Cum frate sa faci asa ceva intr-un loc public??!!Ce vroia sa demonstreze prin acest lucru?!Inteleg ca este un lucru firesc,omenesc  sa te masturbezi ,dar nu cand vezi  niste eleve  in fata ta ,iar tu cu nesimtire sa le si privesti in ochi...Este dezgustator...Scarbos...Bleahhh...Nu stiu ce sa zic!
  Mi-am dat seama ca nesimtirea pluteste in aer si ca ar trebui sa invatam cel putin sa ii respectam pe cei din jurul nostru !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate