joi, 9 iunie 2011

O lume dura...

    Pe bune...toata lumea a inebunit!Frate traim intr-o societate bolnava in  care toti vor bani .Ma gandesc la miile de copii abandonati in orfelinate ,copii care nu stiu ce este dragostea de parinte.Nu stiu ce suflet au acele persoane care ii parasesc ca pe niste obiecte iesite din uz .In alte cazuri sunt copii care parintiilor putin le pasa de ei si de educatia pe care ar trebui sa o primeasca.
    Stiu cum este sa suferi ...Tatalui meu putin i-a pasat de mine si de fratii mei.Nu l-am mai vazut de 5 ani de zile,dar nici nu ii simt lipsa.Mama mea a fost mereu langa mine.Tatal meu,mai bine zis omul care m-a facut ,nu este decat o persoana care candva a locuit cu noi si doar atat.
Zilele trecute am trecut pe langa o doamna care isi certa copilul in plina strada ,reprosandu-i baietelului  de ce a venit pe lume,de ce o distruge si o face de ras...Bietul copil era speriat,iar ea ii spunea ca o aduce in starea in care il va omoara.Ce minti bolnave...
   Un copil nu este o marioneta pe care o putem manevra dupa bunul nostru plac ,insa unora putin le pasa.
   Ce este mai grav este ca nimeni nu i-a masuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate