marți, 21 iunie 2011

De ce sufar?!

  Mereu ma intreb :,,De ce eu?''De ce trebuie eu mereu sa sufar pentru altii?.Stiu ca sunt o persoana sensibila si pun la suflet orice lucru minor...in privinta asta ma urasc...Stiu...sunt prea aspra cu mine.Cand vad atata indiferenta in jurul meu as vrea sa urlu .Mereu eu sunt cea care le da tuturor celor din jurul meu sfaturi atunci cand au nevoie,dar am observat ca nu sunt in stare sa ma ajut singura.Stiu ca inca sunt mica si ca odata ce voi creste voi mai suferi .
   Ma simt vinovata pentru atitudinea celor din jurul meu pentru ca eu m-am inchis in mine si nu le-am acceptat ajutorul...poate acum nu mai eram in starea asta.Am ales sa sufar in tacere si sa merg mai departe chiar daca am lasat in urma mea lucruri neterminte.Sa dau timpul inapoi nu pot.
  Sunt constienta de schimbarea mea in rau...eu nu eram asa ...acum plang din orice,sunt trista mereu,abia daca schitez un zambet asa de gura lumii...
  Printr-un singur cuvant as putea exprima ce imi doresc: ,,vreau''.
  Vreau ca totul sa revina cum era odata .Cei din jurul meu s-au saturat sa auda aceasi replica :Voi fi bine! Chiar si eu m-am saturat.
  Raspunsul la intrebarea mea undeva inauntrul meu exista ...poate nu am cautat unde trebuie...Dar realitatea...este asa dura .Stiu ca voi trece peste...va fi greu...dar voi imi voi reveni cat mai curand.

8 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mrr ai un blog super dragut...Am umblat pe aici ))) si am descoperit atatea lucruri interesante. Imi plac la nebunie imaginele alese pentru fiecare dintre postari,iar felul mediativ de a scrie e impresionant... Good job :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma regasesc si eu putin in aceste randuri...Ai un fel deosebit de a scrie. Imi place. Felicitari :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult amundorora:X Acum im dau seama ca ideea sa imi fac un blog chiar ma facut sa imi recastig increderea in mine:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa dai sfaturi este mult mai usor. Situatia insa se schimba radical cand este vorba despre tine, pentru ca atunci nu spui doar vorbe si trebuie sa si actionezi in conformitate cu gandurile tale. Acesta este secretul si iti spun din experienta fii sigura ca sunt persoane care vor fi mereu langa tine indiferent de situatia in care te afli, insa secretul este la tine. Te vei vindeca dar vindecarea are nevoie de timp si de a vedea mai departe, de a actiona ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult ARIPI ALBASTRE...stiu ca ai foarte mare dreptate ...si da...sunt persoane care vor fi mereu langa mine indiferent de situatia in care ma aflu chiar daca nu se pricep chiar asa bine la demonstat stiu ca in adancul sufletelor lor chiar le pasa de mine...Multumesc inca o data de sprijin:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Toti vrem sa fie cum era candva,dar uneori realizam ca e imposibil,ori ne luptam pana reusim. Sa nu te opresti niciodata din a lupta cu ceea ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate